РАСПОРЕД ЧАСОВА ПРВИ ЦИКЛУС ВРБОВАЦ
РАСПОРЕД ЧАСОВА ПРВИ ЦИКЛУС ИО ВРБОВАЦ
КОМБИНОВАНО ОДЕЉЕЊЕ
ПРВИ РАЗРЕД /ТРЕЋИ РАЗРЕД– II смена |
||||||
Бр.часа |
Трајање часова |
понедељак |
уторак |
среда |
четвртак |
петак |
1 |
12.30-13.00 |
српски језик |
математика |
српски језик |
српски језик |
грађанско в./верска наст. |
2 |
13.05-13.35 |
математика |
енглески језик |
математика |
енглески језик |
математика |
ВЕЛИКИ ОДМОР 15 минута |
||||||
3 |
13.50-14.20 |
свет око нас |
српски језик |
свет око нас |
математика |
српски језик |
4 |
14.25-14.55 |
физичко и здр.васпитање |
дигитални свет/ пројектна настава |
физичко и здр.васпитање |
музичка култура |
ликовна култура |
5 |
15.00-15.30 |
чос |
/ |
/ |
/ |
ликовна култура |
ДРУГИ РАЗРЕД – II смена |
||||||
Бр.часа |
Трајање часова |
понедељак |
уторак |
среда |
четвртак |
петак |
1 |
12.30-13.00 |
српски језик |
математика |
српски језик |
математика |
грађанско в./верска наст. |
2 |
13.05-13.35 |
математика |
српски језик |
математика |
српски језик |
Српски језик |
ВЕЛИКИ ОДМОР 15 минута |
||||||
3 |
13.50-14.20 |
свет око нас |
музичка култура |
свет око нас |
физичко и здр.васпитање |
математика |
4 |
14.25-14.55 |
физичко васп. |
енглески језик |
пројектна настава |
енглески језик |
ликовна култура |
5 |
15.00-15.30 |
чос |
/ |
физичко и здр.васпитање |
/ |
ликовна култура |
ЧЕТВРТИ РАЗРЕД – II смена |
||||||
Бр.часа |
Трајање часова |
понедељак |
уторак |
среда |
четвртак |
петак |
1 |
12.30-13.00 |
српски језик |
математика |
српски језик |
математика |
грађанско в./верска наст. |
2 |
13.05-13.35 |
математика |
српски језик |
математика |
српски језик |
Српски језик |
ВЕЛИКИ ОДМОР 15 минута |
||||||
3 |
13.50-14.20 |
природа и друштво |
енглески језик |
природа и друштво |
енглески језик |
математика |
4 |
14.25-14.55 |
физичко васп. |
народна традиција |
физичко и здр.васпитање |
музичка култура |
ликовна култура |
5 |
15.00-15.30 |
чос |
/ |
физичко и здр.васпитање |
ликовна култура |
Завршни испит
Обавештавају се ученици VIII разреда да ће се завршни испит обавити по следећем распореду:
среда, 17.06.2020.
- српски језик, од 9,00 до 11,00 часова;
четвртак, 18.06.2020.
- математика, од 9,00 до 11,00 часова;
петак, 19.06.2020.
- комбиновани тест, од 9,00 до 11,00 часова.
Важно обавештење за ученике:
- испит из српског језика је 17.06.2020. године, из математике 18.06.2020. године и испит са комбинованим тестом је 19.06.2020. године;
- дозвољени прибор за ученике: ЗА СРПСКИ ЈЕЗИК И КОМБИНОВАНИ ТЕСТ – графитна и плава хемијска оловка (не пиши бриши), гумица, ЗА МАТЕМАТИКУ – графитна оловка, плава хемијска оловка (не пиши бриши), гумица, троугао, лењир и шестар;
- школа ће за сваког ученика обезбедити по две плаве хемијске оловке;
- сва три дана када ученик полаже завршни испит мора код себе имати оверену ђачку књижицу са залепљеном фотографијом и налепницом са идентификационим бројем ученика;
- у просторији у којој полаже испит ученик седи на месту са редним бројем које одговара редном броју на Јединственом списку ученика;
- сва три дана ученици обавезно треба да дођу у школу у 8.15 на кратак састанак са одељенским старешином пре него што буду распоређени у просторије где ће полагати завршни испит;
- од личних ствари на испит се може унети само вода/освежавајући напитак, а све остале ствари обавезно се одлажу на посебно место током трајања испита.
ДИРЕКТОР
Јасмина Бранковић
Наши прваци – сјајни математичари!
Ако се по јутру дан познаје, а школа по првацима, онда ће ОШ „Иво Андрић“ у Радинцу наредних година врвети од добрих математичара!
Још једна вест која нас је одушевила – 19 НАГРАДА И ПОХВАЛА на математичком такмичењу „Мислиша“ одржаном 12. марта, непосредно пре почетка наставе на даљину!
9 награда (1 друга награда, 8 трећих награда) и 10 похвала за наших осамнаест првака и једног другака!
Својим успесима наши малишани издвојили су се међу чак 54 500 учесника, ученика основних и средњих школа Србије који су се овог марта надметали у знању из математике! Доказали су да имају „кликер“ за математичке заврзламе и да за њих ова тешка наука није баук!
БРАВО, ДЕЧИЦЕ! БРАВО, УЧИТЕЉИЦЕ! ПОНОСНИ СМО НА ВАС!
Имена награђених и похваљених:
Одељење 1-1 (учитељица Весна Марић)
Илија Ристић – 2. награда (56 бодова)
Нина Николић – 3. награда (53 бода)
Виктор Костић – 3. награда (52 бода)
Вељко Костић – 3. награда (51 бод)
Урош Јаковљевић – похвала (49 бодова)
Давид Дајић – похвала (47 бодова)
Теодора Милановић – похвала (45 бодова)
Одељење 1-2 (учитељица Ленка Миловановић)
Немања Алексић – похвала (47 бодова)
Одељење 1-3 (учитељица Љиљана Светозаревић)
Хелена Цојић – 3. награда (52 бода)
Алекса Јовановић – 3. награда (52 бода)
Алекса Крстић – похвала (49 бодова)
Ђорђе Јовановић – похвала (48 бодова)
Вања Јовановић – похвала (46 бодова)
Марко Лазић – похвала (46 бодова)
Никола Петровић – похвала (45 бодова)
Одељење 1-4 (учитељица Миленија Миленковић):
Сара Перишић – 3. награда (52 бода)
Михајло Рајковић – 3. награда (52 бода)
Невена Симић – 3. награда (52 бода)
Одељење 2-3 (Виолета Крстић)
Страхиња Златковић – похвала (47 бодова)
Одељење 2-4 (Драгица Поповић)
Немања Миленковић - похвала
Свака част, мале мислише!
*******
„Мислиша“ је национално математичко такмичење ученика основних и средњих школа које организује од 2006. године Математичко друштво „Архимедес“ из Београда. Ово популарно такмичење, које сваке године окупља велики број ученика Србије, организује се у два нивоа – основни ниво и републичко финале (ове школске године републички ниво такмичења биће одложен због ванредних мера).
ПП учионица
На самом почетку спровођења наставе на даљину, када су се учитељи и наставници ухватили у коштац са новим изазовима, и психолошко-педагошка служба наше школе одлучила је да им се, на свој начин, придружи. Већ првих дана, педагог Сандра Ивковић и психолог Даниела Јанковић Цветић, направиле су своју Гугл учионицу, како би помогле ученицима, њиховим родитељима и наставницима у овим необичним и тешким околностима. Тренутно је у нашој учионици 147 учесника.
На почетку смо објављивале брошуре, снимке и текстове о вирусу Корона, затим о томе како се изборити са осећањима која су нас све преплавила. Било је и пар савета за родитеље како да о пандемији разговарају са својом децом.
С обзиром на то да се налазимо у својеврсној кризној ситауацији, наш је посао да психолошки саветодавно делујемо на све учеснике школског живота, па смо понудиле своје услуге, а и поставиле презентације и текстове нашег министарства који говоре о помоћи у кризама.
Наставиле смо са темама о осећањима, смеху, срећи. Промовисале смо значај добре организације времена за учење и одмор. Говориле смо и о мотивацији за учење, као врло важној компоненти учења.
Још један важна тема нашла се у нашој Гугл учионици, а то је дигитално насиље. Подсетиле смо ученике шта је то и упозориле их да потраже помоћ ако се са тиме сусретну, уз упутство за избегавање недопустивог понашања на интернету и на могуће последице.
Ученике осмог разреда упутиле смо на Водич за избор занимања на интернету, у недостатку наших редовних тестирања и саветодавних разговора из области професионалне оријенатације. Постављено је и обавештење о пробном завршном испиту.
Са наставницима се консултујемо око рада ученика којима је потребна додатна подршка у учењу и понудиле смо сарадњу њиховим родитељима.
Почело је и пријављивање будућих ђака првака за упис у школу, тако да и нас две прихватамо пријаве и прослеђујемо их секретару школе.
Пошто претпоствљамо да ученици, поред бројних школских обавеза, имају и доста слободног времена, понудиле смо им разне садржаје и идеје за попуњавање истог (загонетке, ребусе, квизове, друштвене игре, препоруке за филмове и читање...)
21.марта 2020. реализована је анкета за ученике о њиховој спремности за учење на даљину. Учествовало је 86 ученика. Од тога, њих 75,6% је одговорило да је спремно за овакву наставу, 22,1% још увек није било сигурно и само 2,3% се није осећало спремним за онлајн наставу.
Након месец дана од увођења ванредног стања у Србији (15.4.), поновиле смо анкету са конкретнијим одговорима, на коју је одговорило 133 ученика, и добиле следеће резултате: - Одлично се сналазим, радим све и стално сам активан у учионицама – 52% ученика, - Добро је, сналазим се, углавном радим задатке и активан сам у учионицама – 33,8%, - Није лоше, сналазим се са понеким задацима, слабије сам активан у учионицама – 10,5%, Лоше, имам проблема са сналажењем, нисам активан у учионицама – 1,5% и добиле смо још три другачија одговора који чине 2,2% ученика. Наш закључак да су се ученици добро снашли и предлажемо им да само тако наставе, док је год потребно. У току је и анкетирање наставника, а о резултатима неком другом приликом.
Надамо се да смо оправдали поверење ученика, родитеља и наставника и да ћемо и даље наставити успешно да сарађујемо, само што нам је жеља да та сарадња буде уживо!
Психолог Даниела Јанковић Цветић